anna dissar!



Jag dissar verkligen folk som härmar än med någonting, eller inte själva människorna som gör det, men ni fattar? & då menar jag inte till exempel "hon sminkar sig likadant som mig". nejnej, utan mer om man gör det medvetet. som till exempel idag skrev jag ett citat på facebook, nu ligger det över precis HELA facebook & så får den personen en massa likes & kommentarer "bra citat!" då svarar den personen bara "tack". visst, jag kom inte på det citatet själv.. men ni förstår hur det känns right? & precis så var det förra gången jag skrev ett citat också. jag kanske gör samma sak själv ibland iofs, får väl försöka intala mig själv om att dom bara tyckte citatet var så bra, i det här fallet. men man blir ju lite irriterad ;)


Kommentarer

Här komenterar du:

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress (Bara jag kommer se den)

Hur du blogg?

Varsågod och skriv:

Trackback