mycket bilder/mycket text!











haha, yes jag tog många bilder idag. men jag hoppas bara att ni gillar det. den första bilden ritade min kompis, btw! :) vi slutade kvart i 2 idag så det var skitchill verkligen! då drog jag, julia, phum & annie till ica & gjorde lite grejer xd sen drog jag & julia hem till mig så hjälpte hon mig att fixa skype & youtube konto så nu kommer jag kunna göra videoinlägg om ni vill det! :D
haha först skulle julia ta bussen hem vid 3, sen missade hon den då skulle hon ta den som gick halv 4, så missade hon den också. så höll det på så ändå fram till kl halv 5 ! haha så nu har hon nyss gått & efter middagen idag ska jag träffa älskling! hihihih :D ♥

Kommentarer

Här komenterar du:

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress (Bara jag kommer se den)

Hur du blogg?

Varsågod och skriv:

Trackback