jag vill tacka..

min familj, särskilt pappa! han kom nyss hem med en splitterny liten, vit bärbar dator till mig! han har köpt 3 likadana datorer till ig & mina syskon! liksom, hur snällt är inte det? det kostar ju liksom! så tack pappa! jag älskar dig! & ja vill även tacka mamma & mina syskon för att dom alltid finns där, vill mitt bästa & hjälper alltid till! utan er vore jag ingenting. utan er skulla jag inte finnas! jag älskar er verkligen.. på riktigt! tycker synd om mina föräldrar som måste stå ut med mig, har sånt fruktansvärt dåligt samvete nu. beter mig verkligen skitdåligt mot er! väldigt ofta.. men jag vill att ni ska veta att jag verkligen älskar er! ♥


la familia ♥

Kommentarer

Här komenterar du:

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress (Bara jag kommer se den)

Hur du blogg?

Varsågod och skriv:

Trackback