Julia här!

Nu är Anna på väg till landet och är där tills på söndag! Så under tiden kommer jag och Linn, ni vet som gjorde designen till Anna, i alla fall, vi två ska blogga här tills på söndag!
Jag kommer inte blogga så jättebra, men ska försöka +  att jag kommer att göra tidsinställda så att jag uppdaterar hyfstat bra! ;)
Men i alla fall så har jag precis kommit ut ur duschen och ska snart käka lite jordgubbar :) Men ska kolla lite film också :) Eller film och film men det är som en film :p
Men imorgon ska jag inte göra något speciellt, ska nog måla naglarna och kanske kolla på någon film, om det inte är bra väder för då kommer jag nog sola lite för jag vill bli lite brunare på rygger för där är jag inte så brun :p
Men ni får jätte gärna kolla in min blogg också, det heter hohensteins.blogg.se, det var allt för mig! :)
/Julia

Kommentarer

Här komenterar du:

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress (Bara jag kommer se den)

Hur du blogg?

Varsågod och skriv:

Trackback