hej, bara för att ja har tråkigt.

Hårfärg: blondt :)
Ljugit för någon:  Ja tyvärr..
Varit i slagsmål:
nej, inget stort iallafall!
Blivit arresterad:

ANTAL.. 0
Gånger du varit kär: ja har aldrig varit kär på riktigt, eller vet inte om ja är det ?

Gånger ditt hjärta brustit: tusen gånger!
Finns det Hjärtan som brustit på grund av dig:  ah, tror det :(
Är du kär i någon: inte riktigt kär, ännu. men ja gillar en .
Önskar du att du bodde någon annanstans:
ibland, men ändå inte.
Tycker andra att du är attraktiv:
vet inte, fråga dom?
Dricker du alkohol:
Nejdå! :)
Röker du:
Nej! fyfan!
Vilken parfym använder du:
En massa, oftast britney spears. men snart blir det väl someday by justin bieber! :D
Vad är du rädd för:
trånga utrymmen, förlora mina kompisar & falsk kärlek ;$
Gillar du att tvätta:
hah nej ? vem gör?
Låten du lyssnade på: lighters kanske ? kommer fan inte ihåg :0
Personen du ringde: mamma, hihi
Personen du tänkte på:
no comments..
HAR DU NÅGONSIN:
Gråtit över en kille: ah, säkert

Gråtit över en tjej: har ja säkert gjort,,
Killar du strulat med: räknar inte ;$
Gånger du varit med i tv:
1 gång! :)  
SENASTE..
Bok du läste: egoboost av isabella löwengrip ;)
Vad har du gjort idag: badat med underbara vänner <3

Hur tidigt stiger du upp:
typ 7-8 = skola -.- Helg = 11-1 ?
Är du seriös:
haha ah oftast! :D
Var har du ont:
ingenstans just nu, kanske lite i armbågen ?
Använder du hårspray: nej, palla -.-

Vad tycker du är kul?
att daaaansa & vara med mina vänner!
Kan du stå på händer: i pool & mot vägg, inte annars , hehe.
Vad dansar du till:  musik?
Stockolm är: en stad? ganska bra stad också faktiskt!
Ett land jag helst vill besöka: oj, ingen aning! har varit i ganska många länder :)
Jag skrattar: åt folk som gör illa sig & åt saker ja tycker är roligt ? ;)
Jag tycker om:
snygga människor & dans!
Min första kärlek heter: har som sagt inte haft någon på riktigt, riktigt, riktigt! hihi ;p
Just nu håller jag på att: dö av uttråkighet. ska ringa alva & lollo!!!

Kommentarer

Här komenterar du:

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress (Bara jag kommer se den)

Hur du blogg?

Varsågod och skriv:

Trackback