svar på frågestunden.

Vilka affärer handlar du mest i?
jag handlar på väldigt många olika affärer, men jag tror nog att den ja handlar allra mest på är ginatricot.

Favvofärg?
jag har nog ingen favorit färg sådär, men jag gilalr rosa mycket, särskilt ljusrosa :)

Favortiplagg?
i nuläget är det nog min gråa tjocktröja från bikbok (som syns i headern) älskar den! ♥

Har du färgat håret ngn gång?
ja det har jag gjort, två gånger. båda gångerna när jag kanske var 8,9 år . då färgade det brunt. just den färgen var inte snygg på mig, men då var jag rätt nöjd med det som tur var! :)

Varför började du blogga?
det var nog för att min syster bloggade, & jag tyckte det verkade så kul så gick & startade en blogg jag med.

Hur kom du på ditt bloggnamn?
oj, jag vet inte hur många bloggar jag har haft! minst 10 st. men just bloggnamnet på den här bloggen kom jag på eftersom jag heter aglinder i efternamn.

Vilket är ditt bästa ämne i skolan?

rast.. haha nejmen om jag måste välja ett riktigt ämne så blir det väl kanske svenska eller nåt sånt.

Följer du min blogg?
såklart jag följer din blogg emma! :)

Isåfall vad tycker du om den?
& jag tycker den är superbra! du skriver verkligen om läsvärda saker.

favorit låt?
har ingen favoritlåt jsut nu heller, gillar så otroligt många, sen tar det inte så lång tid innan jag tröttnar på dom heller. men just nu är en av några låtar jag gillar my immortal - evanescence .


det blev inte så många frågor eftersom ni bara fick til idag på er, menmen. där har ni svaren ni ville ha svar på! :D

Kommentarer
Postat av: - nanna

svar: vad kul! :D går du på dans lektioner? :) vad för sorts dans isåfall? :) ikväll ska jag nog bara kolla på solsidan och ha "mini-spa" som alltid :D vad ska du göra då? :D<3

2011-01-30 @ 19:09:41
URL: http://litenmeentuff.blogg.se/

Här komenterar du:

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress (Bara jag kommer se den)

Hur du blogg?

Varsågod och skriv:

Trackback