tidsinställt.

Jag har insett att min senaste kyss... var allt för längesen :(
Jag lyssnar på... danza kudoro
Jag pratar... just nu .
Jag tycker om... myycket!
Jag avskyr när folk... går bakom ryggen, snackar skit & överger än.
Mina närmaste vänner är... bäst! amazing!
Min första vän hette... alva gustafsson
Kärlek är... inget för mig just nu :(
När jag borstar tänderna... går jag haha
När jag lagar mat... blir den bra, haha nejmen ?
Jag tänder på... brunhåriga killar , grr ! hahahhaha
Det sexigaste yrket är... B R A N D M A N ! Hah fast nääe..
Det är charmigt när... man rodnar. haha nejmen ja vet inte ?
Jag är rädd för... äckliga små kryp & att inte ha några vänner kvar..
Den värsta känslan är... finns såå mycket, en av dom ; känna sig helt ensam.
Den bästa känslan är... lycka ? :p
Jag är bäst på... att vara singel, haha nejmen ja är bäst på att vara anna aglinder
Jag är sämst på... ?
Om jag var ett djur skulle jag vara... en katt )
Om jag va en insekt skulle jag vara... vara död? Såå äckligt.
Om jag vore ett redskap skulle jag vara... ojj vet inte, aldrig funderat på det HAHA
Jag kommer alltid att vara... mig själv
Det finaste som finns är... kärlek!
I sommar... ska jag ha KUL !
Sist jag grät var... oj, vet inte ?
Jag kan... mycket
Jag kan inte... ?
När jag bakar så bakar jag... kladdkaka, bullar ?
Min mobiltelefon är... rolig :)
När jag vaknar på morgonen... vill jag somna om och typ aldrig mer vakna. Haha missförstå inte!
Innan jag går och lägger mig... kollar jag alltid på tv + messar.
Just nu tänker jag på att... jag borde skynda mig..
Bebisar är... söta. ibland jobbiga när dom skriker.
Idag har jag... fyllt år & varit med kompisar & massa saker.
Ikväll ska jag... göra mycket!
I morgon kommer jag... antagligen va med kompisar!
Jag vill verkligen... att mina drömmar ska slå in.


Kommentarer
Postat av: Amelia ♥

Aha, grattis! ;)

2011-06-18 @ 20:52:04
URL: http://ameliaharrysson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det första jag tänkte när jag såg den här var: oj vad ful?

2011-06-18 @ 22:48:06
Postat av: frida

du är verkligen inte ful ! den bilden var jätte söt ju! :)

2011-06-19 @ 18:28:54
URL: http://lixxom.blogg.se/

Här komenterar du:

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress (Bara jag kommer se den)

Hur du blogg?

Varsågod och skriv:

Trackback