test.

Fullständiga namn: anna therese aglinder
Ålder: 12, snart 13.
Percingar: Öronen.
Längd: 1,65 typ.
Vikt: 40.
Familj: Mamma, pappa, tvillingbror & syster. viktor & frida

Singel/förhållande: singel, det är bäst!
Fanta/cola: cola tror ja ?
glass/godis: GODIS!
kött/fisk: Kött!
choklad/vanilj: beror på vad , men tror vanilj.

Bästa kompisar: ärlig talat är alla mina vänner typ som mina bästavänner. men typ lina, nilla, gustav , phum, alva, lollo, alla danstjejer och ah ♥
Nån/några du saknar: många.

Du kramade senast: lina, nilla, alva, alex, jossi, phum, gusav, alva, lollo, linn , alva , tobbe & fler. hehe
Fick sms av senast: nilla.
Det stog: logga in på fb! <3
Du ringde senast: anna
Ringde dej senast: anna

Du gör nu: skriver de här ? haha nejmen ska strax träffa amanda ♥
Du borde göra nu: skynda mig.
Du vill göra nu: Träffa kompisar , ha sommar, & bara att allt ska va perfekt! fast det är det typ :p

Kommentarer
Postat av: Clara

Åh! Heter du Therese! Det skrev jag att mitt barn skulle heta på svenskan :D <3

2011-04-19 @ 20:11:39
URL: http://claraottestam.blogg.se/

Här komenterar du:

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress (Bara jag kommer se den)

Hur du blogg?

Varsågod och skriv:

Trackback