en sak ni kanske inte visste om mig.



Jag vill inte skryta nu när jag skriver det här, men jag har hört att många säger: jag ska verkligen börja satsa på skolan nu! osvosvosv. själv har jag nog aldrig sagt så, för jag har väldigt lätt att satsa på skolan. jagvet inte hur mina vänner ser det men i skolan framstår jag kanske som en "tönt" på lektionerna. jag jobbar verkligen på bra hela tiden på typ alla lektioner (förrutom fysik & matte ibland xd) plus att jag kom 2:a på vår novelltävling. hihiih! självklart tycker jag inte skolan är så rolig bara för det, men sååååå hemsk är den inte :) & jag älskar att jag är en sån person som verkligen kan ta tag i arbetet & så :)

Kommentarer

Här komenterar du:

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress (Bara jag kommer se den)

Hur du blogg?

Varsågod och skriv:

Trackback