anna tipsar , tidsinställt.


många av mina kompisar plattar håret, lockar håret, använder löshår osv. & de tycker själva att det är ganska jobbigt att fixa med. jag försöker intala dom att deras naturliga hår är mycket finare! nu säger jag inte att deras "andra hår" inte blir fint, men i hur många tidningar har ni läst: du borde inte använda för mycket smink, du är finast naturlig? det är precis samma sak med håret! lita på er själva & testa att gå ut en dag utan att göra nånting med håret förrutom att borsta det. sen kommer du märka att ingen bryr sig! du kommer förmodligen bara få höra kommentarer som: har du inte plattat håret? gud vad fint det var! jag lovar dej! lycka till!

Kommentarer
Postat av: julia you know'

sv; tack, fast du är sötare enligt mig! :)<3

2011-07-06 @ 13:20:27
URL: http://hohensteins.blogg.se/
Postat av: Liina<3

så säger du bara för att du har så perfekt hår och inte behöver göra ett skit med det :S <3

2011-07-06 @ 23:24:53
URL: http://withlina.blogg.se/

Här komenterar du:

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress (Bara jag kommer se den)

Hur du blogg?

Varsågod och skriv:

Trackback