det här är ett väldigt intressant inlägg!


sexi bitch

i'm hooome noow bitches! drev. nejmen kom hem för typ 1 timme sen. sov som sagt hos alex inatt tillsammans med alva & julia också. det va hur najs som helst! igårkväll/natt satt vi & kolla film hela tiden, skitmysigt! först dawn of the ded, sen skulle vi kolla mean girls, men den funkade inte så det fick bli disney channel istället! haha! sen vart det cp när vi skulle sova runt halv 4, min uppblåstbara madrass som ja hade med mig hade ingen luft, & ja kunde inte sova där så då fick stackars alva sova där med alex istället. förlåt alva! love you! hah! sen under natten var det skitvarmt i rummet,verkligen skitvarmt! så när vi vakna imorse runt halv 12 kände ja mig skitofräsh verkligen! menmen. sen drog vi hem till alva idag & körde anden i glaset, men det funkade typ inte. aja, ska typ käka middag snart, sen ska ja ut & träffa jossi ikväll ett tag.

Kommentarer
Postat av: M A L I N

-Just nu är jag med mathilda, duvet hon som du tyckte var snäll:)

2011-07-21 @ 18:15:55
URL: http://malinnfoto.blogg.se/

Här komenterar du:

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress (Bara jag kommer se den)

Hur du blogg?

Varsågod och skriv:

Trackback