ändrade planer för igår.

igår hade jag & danstjejerna det verkligen super mysigt! bokstavligen! dom kom hit vid 6 då vi åt middag, pratade, åt efterrätt, sen gjorde vi en annan grej som är äkta oss, haha ni fattar vad jag menar tjejer? sen badade vi till typ klockan 12 på natten, för dom kunde slagga hos mig istället för att åka hem klockan 11 :D så det var grymt! vi satt & pratade en massa i poolen , har alltid så jäkla mysigt med er! jag älskar er! sen gick vi in & bäddade & satt & kolla film hela natten typ, haha!  men det var grymt läskigt, för helt plötsligt släcks lampan i hallen! vi får typ panik. haha nejmen ah, fick en massa fina presenter också! visar bilder sen! hoppas ni hade en fin kväll igår ni också!

Kommentarer
Postat av: lollo

heeeerregud så JÄVLA SJUKT SÖT ! :D <3

2011-06-21 @ 21:31:02
URL: http://coolastenamnet.blogg.se/
Postat av: caiza

sötis :)<3

2011-06-21 @ 23:25:35
URL: http://caizawidin.blogg.se/

Här komenterar du:

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress (Bara jag kommer se den)

Hur du blogg?

Varsågod och skriv:

Trackback