rolig kommentar!

Anonym om tidsinställt.:
Det första jag tänkte när jag såg den här var: oj vad ful?


svar: haha var bara tvungen att ta upp den här kommentaren! nu tror säkert alla , & speciellt idioten som skrev det här att ja bryr mig om det här! men det gör jag inte! tycker bara det var så jävla roligt så jag vill att hela världen ska få veta om det! om du menar att du tyckte bilden på mig var ful, liksom vem fan fråga om din åsikt? du får gärna tycka att den är ful, men skaffa dig en dagbok & skriv ner det där istället! ingen vill veta vad du tycker, så shut up! :)

Kommentarer
Postat av: Nilla

go anna ;D <33

2011-06-19 @ 22:24:43
URL: http://pernillawallgrens.blogg.se/

Här komenterar du:

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress (Bara jag kommer se den)

Hur du blogg?

Varsågod och skriv:

Trackback