-

Utseende
1. Vilken ögonfärg har du?: typ mörkblå ?
2. Hur lång är du?: 167 cm typ
3.Vilken hårfärg har du?: blondt

Senaste du
11. Åt?: ett äpple
12. Drack?: vatten

13. Fick sms av?: isabel <3
14. Senast sa du?: "okej, pusshej"
16. Kramade?: lina <3
19. Du spydde?: för typ några veckor sen, usch.
20. Du skrattade riktigt mycket?: haha typ idag ?

Kärlek
21. Är du singel?: jaouu

22. Förhållande med?: ingen

25. När någon säger din första kärlek?: va ?
26. Har du varit/är riktigt kär?: a
27. Gillar du någon just nu?: lite
28. Hur många seriösa förhållanden har du haft?: typ 1 :O
29. Vill du vara singel?: jupp! fast blir lite trött på det ibland..
30. Vill du gifta dig?: aa nån gång
31. Vill du ha barn? aa
32. Vad heter din nuvarande Flick/pojkvän?: har ingen!

Vänskap
32. Den som vet mest om dig? oj, ingen aning!
33. Den vän som du har känt längst? alva <3
34. Flera bra kompisar eller bara en allra bästa vän?: flera bra kompisar helt klart!

35. Någon du saknar att umgås med? många, så otroligt många!
36. Tappat kontaken med någon du saknar?: ja, tyvär!
37. Någon kompis som bor långt ifrån dig?: inte sådär jättelångt ifrån.. ?
38. Den du har mest minnen med? har många underbara minnen med nästan alla av mina vänner, men mest med danstjejerna eller alva eftersom jag känt henne längst ♥
40. Har du någon gång varit vän med någon du tycker om?: jarå

Kommentarer
Postat av: J A R I N A » foto

Svar: Tack så jättemycket! Jag har en canon eos 1000d :)

2011-03-02 @ 18:03:18
URL: http://jarinafoto.blogg.se/
Postat av: J A R I N A » foto

Svar: Glömde att säga.. Ja, jag har gjort min design själv! ;)

2011-03-02 @ 18:04:13
URL: http://jarinafoto.blogg.se/

Här komenterar du:

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress (Bara jag kommer se den)

Hur du blogg?

Varsågod och skriv:

Trackback