min helg...

hahha jag vet att jag bloggar lite sådär till & från, men det är ändå min blogg eller hur? & jag bloggar när jag orkar osvosvosv. nu fick jag en liten kick! min helg har varit bokstavligen GRYM! i fredags var jag ute med, hmm typ sådär 10 pers & iofs bara drog runt men kan väl säga att en viss person gjorde hela kvällen!
i lördags var jag hemma hos alex med ellan, jossi, phum, manuel & felix & kollade skräckfilm! så sjukt jävla kul! & nu ikväll var jag hemma hos lollo med tjejerna, dvs anna, lollo, annie, hanna, ellen & jossi & kollade film & hade det myyyyys eftersom vi är lediga imorgon! & jaaa, jagvet att ni älskar att läsa om mitt liv! hahaha :)


random bild på mina & min systers ögon! rätt lika!

Kommentarer

Här komenterar du:

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress (Bara jag kommer se den)

Hur du blogg?

Varsågod och skriv:

Trackback